Luis Gómez, «Necca»: «Retransmitir por streaming é un traballo máis»

Carlos Pereiro

EXTRAVOZ REDE

Defínese como presentador e comentarista de deportes electrónicos. Baixo o selo Viciuslab, a súa empresa, retransmite torneos de «Lol», «Dota» e «Hearthstone». Nos últimos tempos ve como as chamadas ao seu móbil hanse multiplicado e as grandes compañas reclaman a súa voz.

23 abr 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Luis Gómez (Valencia, 1979) forma parte dunha profesión relativamente nova.

Vostede é a proba de que os videoxogos pouco teñen de nenos ou frikis no 2017.

Dun tempo para acó demostrouse que o retransmitir por streaming pode ser un traballo máis. Descubriuse unha nova fonte de entretemento, derivada principalmente dos videoxogos, e agora empezamos a ver o seu froito en forma de traballos reais, de ser capaz de xerar diñeiro.

E o adestramento hase convertido en competición.

É a relación que une os eSports aos deportes tradicionais. O feito de competir e ver eses torneos tranquilamente non é algo tan novo, o que pasa é que antes non se vía como un futuro plausible. Cantos anos fai que se alenta aos nenos a ser futbolistas de elite? Non falo de promover o deporte basee, senón de centros de adestramento nos que o neno inviste horas e horas, días e días… Nunca ninguén pensou que iso fose algo friki, con todo cos videoxogos si se asociou esa etiqueta. Pero é algo que ocorre cada vez menos porque se ve que isto é algo serio, que hai unha industria moi forte detrás e que non para de crecer.

Chegou a España todo isto con algo de atraso?

Como adoita pasar con case todo, pero xa hai moitos rapaces con apoio de marcas importantísimas. Empezaron as tecnolóxicas como Logitech ou Asus, pero agora xa vemos superficies como El Corte Inglés coas súas competicións, ou Media Markt; e mesmo medios creando programas de radio, de televisión, seccións fixas de deportes electrónicos…

Chegaremos a ver na tasca do barrio unha partida de «Dota»?

Sen dúbida xa hai bares dedicados aos eSports, aos de toda a vida… Haberá que velo. Non tanto porque non haxa un público que se cadra o pida ou lle interese; senón polo medio no que velo. A televisión non é un medio excesivamente bo para a súa retransmisión. A maioría de partidas non teñen unha duración determinada, oscilan entre os 25 minutos e a hora e cuarto. Iso nunha grella de programación non encaixa. É por iso que Twitch segue e seguirá, polo menos a medio prazo, sendo a canle de consumo favorito. Máis que nada porque nos acostumamos a consumilos deste xeito.

E como se fai un comentarista de videoxogos?

Eu xa traballara en medios de comunicación durante moitos anos, pero sempre na parte técnica. Ao quedar no paro decidín crear o meu propio proxecto, e empecei en YouTube. Sempre fun fan dos xogos competitivos e pensei que podía pasarme alén do micrófono, ao de diante. A miña primeira experiencia oficial, digámoslo así, foi co Guild Wars 2. A partir de aí veu o resto. Sempre co corazón, con xogos que me gustasen, non tanto que fosen os que máis triunfaban. Así me decantei por Dota 2, aínda que agora tamén fagamos os nosos primeiros pasos en Lol e demais.

Aos poucos se ha ir gañando o seu sitio na escena española.

Pois si. Agora Viciuslab digamos que empeza a dar os seus froitos. Van saíndo cousas. Chámanme de diferentes puntos de España, organizacións como a ESL, presentamos Counter Strike, e ata Pro Evolution Soccer. Tamén Clash Royale… Todo vai da man. Agora que as grandes empresas se interesan, buscan dinamizadores por así dicilo, e aí entran os narradores, os comentaristas.