Hora de baterse en duelo co mundo

Carlos Pereiro

EXTRAVOZ REDE

Cabaleiros medievais, viquingos e samuráis? Non se enfrontaron na historia pero Ubisoft si quixo que se midan nun mundo virtual no que a habilidade, os reflexos e a astucia están presentes, a través dos controis do mando ou o teclado.

26 mares 2017 . Actualizado ás 04:00 h.

O seu anuncio causou un gran balbordo no seu día, e é que a información que Ubisoft foi soltando a contagotas suscitaba maior interese se cabe. For Honra é unha experiencia multijugador que aposta pola acción e o enfrontamento directo. Basta con seleccionar un dos tres bandos, un dos varios guerreiros que estes ofrecen, e saltar ao campo de batalla. Os rivais agardan.

Pero como coinciden estas tres faccións nun mesmo mundo? Talvez sexa unha boa pregunta, aínda que abonda dicir que un estraño cataclismo xuntounas. A premisa non ten demasiada orixinalidade, pero o certo é que só serve de escusa para un modo campaña (si, hai un modo historia) que resulta bastante curto e sinxelo. A realidade é que For Honra podería prescindir diso e ninguén o botaría de menos. Aquí a graza é derrotar a outros xogadores a través dun modo PvP (Player versus Player) divertido e adictivo, que varía con cada personaxe, e que engade un punto estratéxico e único a todo o que envolve este título.

Defensa e ataque combínanse a través do mando ou o teclado (For Honra está dispoñible para PC, Xbox One e Play Station 4) e derivan en combates tremendamente vistosos e cribles. As partidas son intensas, xa sexa contra outro xogador, contra dous ou contra todo un exército. Existen tres modos de xogo para gozar e que outorgan horas e horas de diversión, a medida que o xogador aprende a manexar cada vez mellor aos seus personaxes. Claro que os rivais tamén melloran e endurécense.

Tecnicamente, For Honra está á altura. Non é un bombazo gráfico, nin inclúe elementos que non se viron noutros títulos; pero todo funciona de xeito moi correcto. Os escenarios cumpren a función de mergullar aos duelistas na acción, e hai diferentes elementos como a altura ou obxectos que se poden usar en beneficio propio e gañar a posición. Brilla con luz propia o modelado dos personaxes e a cantidade de modificacións que un pode levar a cabo sobre os combatentes: cambiar os seus armaduras ou escudos, decoralos con símbolos e novas armas... Non só cambia a estética, senón o comportamento. Cada xogador será diferente e o seu guerreiro, tamén.