Polygon-e Studios Un quebracabezas 100% propio

Brais Capelán REDACCIÓN / LA VOZ

EXTRAVOZ REDE

Óscar Vazquez

A empresa con sede en Vigo lanzará en xaneiro ao mercado da telefonía móbil o seu primeiro videoxogo realizado integramente en Galicia, contando cunha vintena de profesionais para o seu desenvolvemento. Tratarase dunha aventura que proporá unha serie de desafíos e crebacabezas, con diferentes modos de xogo e na que non faltará un fío narrativo. ?

23 oct 2016 . Actualizado ás 04:50 h.

O que fai dez anos comezou como unha empresa de desenvolvemento de software, agora está a piques de completar un dos primeiros xogos realizados integramente en Galicia. Polygon-e Studios busca facerse un oco na industria do videoxogo cunha aplicación para móbiles de resolución de quebracabezas, que sairá ao mercado a finais de xaneiro, tras dous anos de traballo desde a sede da compaña en Vigo.

Vinte persoas foron as encargadas de levar a cabo este videoxogo, que aínda non ten un nome comercial, pero que se atopa xa na última fase de desenvolvemento. Non será unha simple experiencia de resolución de quebracabezas senón que ofrecerá un modo historia, desafíos multijugador en liña ou retos contra a máquina. O argumento centrarase nunha protagonista que deberá reunir todas as pedras máxicas antes de que o faga o vilán do xogo, co obxectivo de adquirir os poderes que estas runas outorgan. Para iso, terá que ir resolvendo crebacabezas ao longo da aventura. Trátase dunha fórmula que ultimamente está a despuntar entre as compañas independentes, con exemplos como The Witness.

A aplicación estará dispoñible en todos os sistemas operativos para móbiles e será o primeiro traballo desenvolvido integramente por Polygon-e Studios, que si colaborou con grandes empresas como Movistar no desenvolvemento doutros videoxogos.

Software

A firma viguesa leva tan só catro anos dedicándose ao mundo dos xogos. Con todo, a súa historia remóntase ao ano 2006, cando xorden como unha empresa de desenvolvemento de software. Comezaron esta aventura dúas persoas, entre as que se atopa Miguel Areán, que adquiriu a totalidade da compaña e é o actual CEO. O ourensán afincado en Vigo licenciouse en Química na universidade da cidade, pero pronto sentiu a necesidade de vincularse ao mundo da informática. Agora conta con doce persoas en persoal e prevé aumentar esa cifra proximamente.

«Sempre me gustou facer xogos pola miña conta. Cando non sabía programar facíaos sobre papel. Todos os que formamos parte de Polygon-e Studios sentimos paixón por esta industria», afirma Areán. Na actualidade están operativas ambas as ramas da empresa, tanto a de software como a de xogos, con persoais diferenciados. Areán afirma que a próxima meta que se marca a súa compaña, tras o lanzamento da súa aventura para móbiles, será a de crear un produto para computadores, o que deixa patente as grandes ambicións da firma viguesa.

Videoxogo e industria

A pesar de que na actualidade Polygon-e Studios céntrase nos videoxogos, a empresa dirixida por Miguel Areán nunca deixou de lado o sector industrial co que comezou a súa actividade. Fai dez anos, o primeiro proxecto da compaña foi o desenvolvemento dun software de deseño de cadros eléctricos.

«Comezamos no sector industrial e seguiremos vinculados a el. De feito, parte do que facemos desenvolvendo videoxogos ten aplicacións útiles para a industria», afirma Areán, que considera que Polygon-e está moi en contacto coa Industria 4.0, que utiliza técnicas de traballo dos videoxogos no desenvolvemento industrial e que nos últimos anos ha gañado moita relevancia a nivel mundial. A compaña de Areán, que forma parte da Asociación Española de Empresas Desenvolvedoras de Videoxogos (DEV), colaborou na elaboración do Libro Blanco do Videoxogo, un dossier sobre o estado da industria en España, cun artigo no que resaltan a implicación entre ambas as ramas.

«Parecen conceptos moi afastados pero teñen os seus puntos en común. Facer un videoxogo non deixa de ser realizar un proxecto en grupos de traballo heteroxéneos. A industria traballa dun modo moi similar, cun guion no que cada un xoga un papel. Moitas empresas hanse dado conta de que é o xeito idóneo de traballar e aplícana nos seus procesos», explica o CEO de Polygon-e. En canto ao sector empresarial dedicado aos xogos para móbiles e plataformas, Miguel Areán cre que fai falta unha «vertebración» do negocio a nivel nacional, aínda que afirma que nos últimos anos xa se están dando os pasos, tras o transvasamento de competencias desde o Ministerio de Cultura ao de Industria. A nivel Galicia, o informático cre que debería existir unha iniciativa para crear unha asociación de empresas de videoxogos.

O tempo dirá se o futuro xogo de Polygon-e ten éxito. O que é seguro é que, a nivel autonómico, existen empresas capaces ter voz dentro do mareante mercado da industria do entretemento electrónico mundial.