A por un millón de unidades vendidas

MOTOR ON

O Peugeot 308 é a historia dun éxito tras vender 760.000 unidades desde o seu lanzamento. Agora recibe unha renovación con moita tecnoloxía e novas mecánicas

09 jul 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Como na súa primeira serie, o Peugeot 308 disporá de carrocerías berlina con cinco portas e do SW familiar que tanto éxito cultivou.

 A nivel visual afina un pouco o seu estilo, con capó máis afiado, firma luminosa con LED's integrados nos faros dianteiros (que agora son halógenos desde os niveis básicos) e, sobre todo, novos paragolpes que nos acabados GT Line, GT e GTi achegan maior dinamismo ao seu frontal. Melloraron deseño tamén as lamias e ademais agora engádense dez novos cores á carrocería.

No interior hai novidades coa panca de cambios da nova caixa automática EAT8 de oito velocidades e tamén na pantalla táctil capacitiva que xestiona climatización e navegador Tom Tom. Pero, ademais, o novo 308 recibe motores que se adaptan xa á normativa Euro 6C. Unha das novidades será o motor de gasolina Pure Tech de 130 cabalos con caixa de 6 velocidades que mellora consumos e respostas. Ten un novo filtro de partículas, similar ao que empregan os motores diésel, optimizándose ademais a temperatura do escape e a mestura aire/carburante, co que se reduce un 4% o consumo respecto ao modelo anterior. A caixa de cambios manual de seis velocidades tamén é nova. Esta mecánica estará dispoñible a finais de 2017.

A outra novidade en canto a motores no Peugeot 308 é o diésel 1.5 litros Blue HDi de 130 cabalos, que estrea este modelo. Substitúe ao modelo anterior de 120 cabalos, pero consome un 6% menos a pesar do incremento de potencia.

A terceira novidade mecánica do Peugeot 308 é a incorporación dunha caixa de cambios automática secuencial de oito velocidades, primicia no grupo PSA, que irá asociada ao motor Blue HDi de 180 cabalos da versión GT. Desenvolvida coa firma xaponesa Aisin, mellora o consumo un 7%, o peso e o tamaño respecto da AET6 actual.

MÁIS TECNOLOXÍA

A pesar de todas estas novidades mecánicas, o Peugeot 308 destaca agora pola incorporación de novas tecnoloxías de axuda á condución, como o Active City Brake que detén o coche ante a irrupción de peóns ou ciclistas. Tamén nos alertará agora do cambio involuntario de carril, ou cando o condutor dea mostras de cansazo. Os viaxeiros agradecerán tamén o regulador de velocidade activo que mantén a velocidade cruceiro, reducíndoa cando diante vaia un vehículo máis lento. Tamén le o 308 os sinais de límite de velocidade lembrándoas no panel de instrumentos e axúdanos a controlar o ángulo morto cando se achega outro vehículo.

 O Park Assist, sistema que permite aparcar sen mover o volante, tamén chegou a este modelo.

Desde o acabado Active, o Peugeot 308 incorpora agora unha pantalla táctil de novo deseño, e o navegador 3D conectado a Tom Tom Traffic é tamén un avance xa que permite detectar estradas saturadas e buscar rutas alternativas.

 A función mirror screen, que duplica a pantalla do noso smartphone na do coche e permite usar as súas aplicacións tamén se xeneraliza no novo Peugeot 308.

 Os prezos do novo Peugeot 308 parten dos 19.850 euros na versión cinco portas e de 20.650 euros na familiar, pero a esa cantidade hai que restarlle os 4.000 euros dunha campaña de lanzamento, polo que o acceso queda en 16.000 euros, practicamente.

 Esta renovación do Peugeot 308 permitiralle seguir entre os compactos máis vendidos e pasar a cifra dun millón de unidades nos meses seguintes.