Berlingo e eléctrico

MOTOR ON

Na gama española de Citroën cobra estes días actualidade o modelo E-Berlingo Multispace, a versión de pasaxeiros da popular furgoneta, que se beneficia do Plan Movea de axudas á compra aprobadas polo Goberno.

09 jul 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Na súa aposta polos coches eléctricos, Citroën leva xa algún tempo producindo versións da súa popular furgoneta Berlingo. Para iso e mercé a un acordo coa Xunta de Galicia, creou novas seccións na súa fábrica de Vigo destinadas a ensamblar as baterías destes automóbiles. Ao mesmo tempo a achega da Xunta faise visible co lema Galicia na carrocería das furgonetas que saen da Zona Franca.

Agora chega a versión Multispace eléctrica, coa clara orientación de converterse nun transporte polifacético e alternativo para cinco pasaxeiros, con acceso a través de portas traseiras corredizas, cun maleteiro de 675 litros, que se pode ampliar ata 3.000. O habitáculo ademais dispón de case oitenta litros de espazo en ocos portaobjetos.

O novo Citroën E-Berlingo Multispace está ademais equipado como un moderno turismo, con pantalla táctil de 7 polgadas con función Mirror Screen. Tamén ten outros detalles de equipamento como a cámara de visión traseira, a detección de baixo inflado de pneumáticos, control electrónico de estabilidade e limitador de velocidade.

A motorización eléctrica ofrece unha potencia de 49 kw, equivalente a 67 cabalos e posúe unha autonomía de 170 cabalos. Dispón de dous modos de carga, a través de dúas trampillas distintas, unha normal que recarga por completo a batería entre oito e quince horas, en función da intensidade dispoñible e outro de carga rápida que en 30 minutos recarga ata un 80 %. O custo destas recargas en consumo eléctrico é un 75% máis barato que un diésel equivalente.

Como diciamos, coas axudas que proporciona o Plan Movea aprobado o pasado mes polo Goberno, duplicadas por Citroën nos seus vehículos eléctricos, pódese adquirir un E-Berlingo Multispace por 230 euros ao mes. Os prezos de leste E-Berlingo Multispace son de 27.350 euros na versión Live e de 28.300 euros para a versión Feel.

SENSACIÓN PRACENTEIRA

Sobre a marcha, o E-Berlingo Multispace ofrece unha sensación de condución moi relaxante, debido á ausencia de ruídos e ao seu cambio manual que mediante unha rosca xiratoria permite pasar de directa a marcha atrás ou a punto morto e aparcadoiro, que son as posicións que ten.

A aceleración é moi lineal, acompañada unicamente dun asubío do motor eléctrico e só a dirección parece un pouco máis pesada que a dos Berlingo diésel. En canto ao cadro de instrumentos, estes están orientados cara ao consumo eléctrico e a recuperación de enerxía, cun reloxo específico para estas funcións.