Vangarda estética

Juan Torrón

MOTOR ON

Rene Pieters

Para Mazda, o CX-5 que se lanzou ao mercado no ano 2012 supuxo o 25 % das súas vendas mundiais. Desde entón vendéronse máis de 1,5 millóns de unidades en máis de 120 países. Agora chegou o momento de renovarse e a marca xaponesa conseguiu mellorar o presente.

11 jun 2017 . Actualizado ás 19:52 h.

Os deseñadores e enxeñeiros de Mazda esforzáronse para cambiar, sen que se aprecie moito, un produto que logrou un gran éxito en mercados como o español, onde o ano pasado vendéronse mais de 6.600 unidades deste modelo. E é que na actualidade as vendas de SUV no mercado español xa supoñen para Mazda un 40 % do total da súa gama.

O novo CX-5 gañou en aspecto visual, cun frontal que pronto utilizará o resto da gama e que se caracteriza por un capó de liñas máis marcadas que logran unha imaxe de maior robustez. Mide 4,5 metros, é agora 10 milímetros máis longo e 35 máis baixo. A sección tridimensional da grella vén dada polo aleiro superior, que a modo de bigote se sitúa por amais do logo da marca, que tamén gaña en protagonismo. Os faros dianteiros penétranse nas aletas laterais, mentres ofrecen unha iluminación led de avanzado deseño. O espazo entre portas e carrocería é agora mínimo, perfilando o encaixe de todas as pezas ao milímetro e logrando así un deseño limpo e elegante. Para este modelo, a marca propón varias cores novas, destacando o vermello das fotos, pintura denominada Soul Rede Premium Metallic que logra un 20 % máis de brillo e un 50 % máis de profundidade, xogando sempre coa luz do día. Unha idea que xurdiu do deseño coñecido como KODO ou alma do movemento. Pases de rodas en negro, lamias de maiores dimensións e un portón eléctrico cos pilotos posteriores truncados pechan un deseño moi equilibrado.

Pantalla de 7 polgadas

No seu interior tamén traballaron moito, logrando un habitáculo moi silencioso, cargado de materiais de tacto agradable e cunha tecnoloxía de axuda ao condutor ata agora descoñecida no CX-5. A nova pantalla de 7 polgadas utiliza unha conexión visual para unir o display LCD co panel táctil, eliminando así reflexos e ofrecendo unha imaxe máis clara. Os máis altos de gama dispoñen do sistema Head Up Display que nos permite non abandonar a mirada da estrada en ningún momento. E é que baixo o lema de i-ACTIVENSE, a marca ofrece novidades como unha cámara de visión dianteira que traballa conxuntamente co radar que xa tiña a xeración anterior, pero agora o coche pode deterse só e renovar a marcha tamén só ata a velocidade que lle tiñamos programada. Por suposto, recoñece os sinais e frea só se detecta un peón. Con capacidade para cinco pasaxeiros, o maleteiro de apertura eléctrica, segundo acabados, ofrece ata 506 litros de capacidade.

E baixo a tecnoloxía de SKYACTIV Mazda propón motores tanto de ciclo diésel como gasolina. En gasolina habra un de dous litros capaz de ofrecer 165 cabalos de potencia e outro de 2.5 litros co que se acadan os 194 cabalos. Outra novidade é a desconexión de cilindros sobre o motor de 2.5 litros, o que permite importantes aforros de combustible e baixas emisións de CO2. En ciclo diésel, o motor turboalimentado de 2.2 litros é capaz de ofrecer 150 ou 175 cabalos.

A marca agarda que en España as vendas sexan nun 60 % de motores gasolina, que un 25 % pidan a tracción integral e que outro 25 % inclínese pola caixa automática. Para logralo, os prezos irán desde os 26.600 euros ata os 39.410 euros do máis alto de gama. Nalgúns acabados como o Evolution, o coche é agora 500 euros máis económico que o anterior e moito máis equipado.