O macho alfa

MOTOR ON

O Stelvio chegou para converterse no rei da manda. Nunha marca sen tradición todo terreo, este primeiro crossover non desdí o carácter deportivo e rodador que caracteriza aos vehículos do trevo. Con prezo desde 37.000 euros e motores de gasolina e diésel.

11 jun 2017 . Actualizado ás 19:56 h.

Alfa Romeo quere converterse en márcaa premium do grupo Fiat e, tras o bombazo que supuxo o Giulia como berlina deportiva, agora aproveita a súa plataforma para montar o primeiro crossover da marca, un segmento que está ávido de recibir novos produtos.

O Stelvio mide 4,68 metros de lonxitude aínda que a súa lixeireza e dinamismo fagan parecer que é máis pequeno cando enfilamos estradas de curvas. Hai que dicir que conserva a personalidade da marca, cun evidente sinal deportivo. Ben plantado, cunha atractiva grella triangular, firma luminosa led e musculada silueta, goza de motorizacións moi eficaces, empezando pola de gasolina de 280 cabalos que ademais vai asociada á tracción Q4. Empurra o eixo traseiro e, cando aprecia corremento en leste, sobrepón tamén o tren dianteiro para converterse en 4x4. Para os que queiran sensacións máis fortes en gasolina haberá que agardar uns meses ata que apareza a cegadora versión Quadrifoglio de 510 cabalos.

En diésel a oferta circunscríbese aos motores de 2.2 litros con potencias de 150, 180 ou 210 cabalos e caixa de cambios automáticas de oito velocidades. A menos potente poderá elixirse cunha tracción de dúas rodas motrices no tren traseiro. 

Rivais importantes

O dinamismo é unha das súas cualidades, pero ademais non está exento de luxo e comodidade, como corresponde a un modelo que pretende rivalizar con BMW X3, Audi Q5 e Mercedes GLC, entre outros.

No interior respírase deportividade, con detalles como o botón de arranque no volante, aínda que tamén reúne as condicións de versatilidade que se agardan nos SUV actuais, cun maleteiro capaz de albergar 525 litros de volume. A praza central traseira vese un pouco prexudicada pola alta ponte da transmisión.

O Stelvio non sería un auténtico crossover se non puidese circular fose do asfalto e neste sentido hai que recoñecerlle tamén certas capacidades, axudadas pola electrónica, con sistemas como o control de descensos, aínda que é na estrada, con tres modos de condución diferentes, onde mellor se manifesta. A Alfa vaille lucir moito a súa primeira incursión no mundo crossover.