O DS 3 de Vallejo para cada día

Sergio Vallejo

MOTOR ON

Daniel R. Portela

Ter o mesmo coche para uso diario e recoñecemento de tramos e un moi semellante para correr os ralis ten as súas vantaxes. A marca DS proporcionounos unha unidade para poder usar a diario e o pequeno DS 3 sorprendeunos en moitas situacións.

09 abr 2017 . Actualizado ás 12:25 h.

Empezaremos analizando o aspecto exterior do DS3, onde destaca a orixinalidade do deseño. Este é un dos aspectos dos que máis se falou, pois se trata dun coche atractivo e de liñas orixinais e pouco convencionais. Comparándoo co noso DS3 R5 de competición, non desentona a pesar do seu menor ancho de vías e non ter aletas ensanchadas. Segue mantendo un aspecto en grao sumo rácing. As lamias pasan de 17 a 18 polgadas, aínda que coas aletas orixinais non se aprecia unha gran diferenza. Guste ou non, o DS3 é un coche que acapara moitísimas miradas e xera bastante interese, a pesar de que a gran maioría da xente do montón non sabe aínda que modelo é, xa que DS é aínda unha marca moi nova no mercado.

Os interiores dos dous coches non teñen moito que ver. No de ralis prescíndese de case todas as comodidades para levalo a unha utilización unicamente en competición. Por sorte para o usuario do de rúa, leste é un modelo con todas as axudas e comodidades para pasear coa maior seguridade sen perder o ADN dun coche de competición.

A primeira vez que me puxen ao volante do DS3 tiven a oportunidade de comprobar o tacto tan agradable que transmite. Logo tiven a posibilidade de conducilo durante máis tempo e facerme unha mellor idea sobre que ofrece, pois agora é o coche que utilizo todos os días. Talvez a primeira palabra que me vinga á mente sexa «diversión».

Con este motor 155 THP o coche móvese de marabilla, sen ser radical, permíteche facer cousas que motores máis modestos nin imaxinan, á vez que che debuxa un sorriso na cara. Non é un coche que teña unha punta desmesurada, nin tampouco unha aceleración que deixe sen fala (que por certo, non está nada mal), pero ten o seu encanto, como outros modelos pequenos, polo manexable que se mostra e o ben que responde ás ordes do condutor.

Se falamos de equipamento, agradécese que desde o nivel inicial dispóñase de seis airbags, roda de reposto, antinieblas dianteiros ou volante de coiro. Nesta unidade temos unha infinidade de comodidades que nos axudan especialmente no uso cotián. A min agrádame moito o control de velocidade e o limitador. Nos recoñecementos dos ralis, onde tamén uso esta unidade, temos unha limitación a 80 kms/h e con este coche che despreocupas de ter que ir mirando sempre o velocímetro. O navegador orixinal é doado de utilizar, pero tamén podes conectar o teu teléfono móbil, manexalo e ver a pantalla na do coche. Mesmo utilizar o navegador do teléfono, tan de agradecer agora que leva tanto o recibir unha localización por WhatsApp. Como conclusión, estou encantado de utilizalo día a día.