A carreiras co camión

Construíuse en 1954 ante a necesidade de transportar no menor tempo posible un bólido avariado desde calquera circuíto europeo ata a fábrica de Stuttgart e e devolvelo ao mesmo xusto a tempo para competir. Era un híbrido entre un deportivo e un camión.


Redacción / La Voz

Gañouse o alcume de «o milagre azul», demostrando que voaba polas estradas europeas levando ao seu lombo os bólidos máis veloces de circuíto en circuíto, chegando en tempo marca a cada cita. Era unha cadea de subministración rápida e eficaz. Naqueles tempo os mecánicos pouco podían facer si nos adestramentos o vehículo sufría algún tipo de contratempo serio, feito que na maioría dos casos significaba perder o gran premio pola imposibilidade de regresar a tempo co coche reparado desde a fábrica central da marca en Stuttgart.

Tres nun

Baixo a súa pintura azul esconde unha carrocería fabricada de forma artesanal a partir de tres modelos Mercedes ; un dos deportivos máis famosos da marca, o 300 SL ás de gaivota de 1952, achegaba o seu motor e a grella tan característica; o chasis proviña do Mercedes 300 sedáns, e a cabina do 180 familiar. Foi ampliado entre eixos e cuns beirís ata o infinito, o que o levaron ata os 6,75 metros de longo, pero cunha altura de só 1,75 metros o que lle daba unha maior estabilidade. A esencia Mercedes levábaa no seu ADN. O único compoñente realizado ex-profeso foi a lúa posterior, cuxa estraña forma investida débese á necesidade de deixar sitio para un dos Mercedes de competición carenado

Longo, baixo e rápido eran tres das súas características. Mentres outros transportes de coches apenas chegaban aos 90 km/h, leste contaba cun motor de 192 cabalos de inxección directa que o lanzaba ata os 170 km/h co coche de carreiras ás súas costas. Toda unha marca para un camión cargado. Naqueles circuítos incluso realizaba un labor de mercadotecnia, xa que melloraba a percepción de marca ao presentar un camión rápido e futurista, do mesmo xeito que as frechas de prata.

A retirada de Mercedes da competición en 1955 fixo que o seu labor se escurecese servindo varios anos como medio promocional da marca. Incluso viaxou a EE.UU. En 1957 volveu á factoría de Stuttgart, onde o camión agonizou nun garaxe ata que en 1967 foi eliminado. A marca quixo emendar o seu erro construíndo unha réplica exacta en 1993, algo que culminou no 2001. Hoxe segue voando, pero na imaxinación dos entusiastas que visitan o museo de Mercedes en Stuttgart.

Votación
4 votos
Etiquetas
Mercedes
Comentarios