Isto xa é outra cousa

MOTOR ON

Aclaremos unha cousa: este xornalista conduce a diario un monovolume xa veterano. De aí o título, o C4 Picasso representa un gran salto adiante no futuro deste tipo de vehículos, cunha vocación moi práctica, aos que os SUV están gañando agora a carreira.

09 oct 2016 . Actualizado ás 21:20 h.

Un monovolume é un coche cun claro obxectivo: que alí dentro entre de todo. Falamos de varios nenos, talvez dun par de bicicletas, da mascota peluda se cadra... A cambio desta prestación irrenunciable, o cliente-tipo desta clase de vehículos esquecía doutras como unha gran estabilidade na condución, un exquisito refinamiento interior (salvo que che gastases un pastón elixindo a gama alta do modelo) e certo toque deportivo que nunca está de máis para moitos clientes que non queren sentirse só uns papis ou unhas mamis transporta-nenos. Por iso os SUV, todocamiños e recreacionais, en xeral, gañáronlle terreo nos dous ou tres últimos anos aos monovolumes, e mesmo algúns familiares tamén han repuntado de forma significativa no mercado. E fronte a esta tendencia, Citroën respondeu con esta aposta con corazón galego (fabrícase en Vigo) na que ten depositada gran confianza: tanto no seu aspecto exterior (novas cores como o azul eléctrico da unidade probada), lamias de deseño xuvenil, unha altura con respecto ao chan máis baixa que os antigos monovolumes... e interior (unha gran pantalla central que preside o centro do cadro de mandos, un completo sistema multimedia, teito de cristal...) o Picasso ofrece sensacións máis próximas aos dun de coche deportivo que ás dunha furgoneta, por falar dos dous extremos cara aos que podería evolucionar. O cal non quere dicir que aqueles detalles básicos que un monovolume debe incorporar, como ocos porta-obxectos repartidos por todo o habitáculo, asentos con diversas posibilidades de configuración ou materiais resistentes ás acometidas dos tolos baixiños non estean presentes neste modelo. E con respecto aos outros dous coches cos que o comparamos? O C4 Picasso é o máis funcional, o Peugeot SW o máis espazoso e o Seat Ateca o máis coqueto, por aquilo de que acaba de saír á pasarela. Os tres cumpren á perfección o labor de outorgar espazo suficiente, por prezo o Peugeot móstrase como a opción máis interesante en relación ao que ofrece, aínda que o Picasso, dependendo do nivel de equipamento, tamén é un coche de prezo para familias que necesitan diñeiro para outras cousas; mentres que neste sentido ao Ateca hai que valoralo con respecto aos seus rivais SUV e aí sae gañando.