Michael Kors sobe a uns «stilettos» Jimmy Choo

F. F.

ECONOMÍA

Brendan McDermid | Reuters

A marca de luxo estadounidense queda co fabricante de zapatos por 1.000 millóns

25 jul 2017 . Actualizado ás 21:41 h.

Os manolos son os manolos, pero moitas matarían por calzarse uns Jimmy Choo. Claro que para iso só terían que aforrar como mínimo uns 600 euros para facerse cun par de stilettos da firma británica de luxo, especializada en zapatos, bolsos e complementos, que compite coas creacións do español Manolo Blahnik por conquistar o corazón (e a carteira) das famosas e millonarias. Sobre os seus afiados tacóns camiñan personaxes ilustres e da farándula -sen problemas económicos coñecidos- como Michelle Obama, a duquesa de Cambridge ou Lady Gaga.

Pois Jimmy Choo cambiou de mans. A marca, creada hai dúas décadas polo malasio que dá nome á compaña e unha editora da biblia da moda Vogue, estaba en venda desde abril. E quedoulla outro xigante do luxo, a empresa estadounidense Michael Kors, que tivo que rascarse o peto de xeito abondo. Pagará polos Choo 1.000 millóns de euros (896 millóns de libras).

Pero tranquilos todos. A firma británica cambiará de mans, pero o espírito dos seus tan exitosos e desexados deseños permanecerá intocable. Así o asegurou John Idol, presidente e conselleiro delegado de Michael Kors. «Creemos que Jimmy Choo está preparado para un crecemento significativo no futuro e a nosa empresa ten o compromiso de apoiar o forte valor de marca que Jimmy Choo construíu nos últimos 20 anos». Adiantou que continuarán a cargo de a marca británica Pierre Denis, como conselleiro delegado; e Sandra Choi, como directora creativa.

A operación foi aprobada xa polos respectivos consellos de administración, aínda que os últimos flocos se pecharán completamente ao longo do último trimestre do ano. Ambas as firmas cotizan en bolsa.

O creador do fabricante británico era xunto a directivos da compaña o principal accionista. A cúpula decidiu vender a empresa a pesar de que o ano pasado facturou 364 millóns de libras (430 millóns de euros), un 15 % máis; e logrou un beneficio neto atribuído de 15,4 millóns de libras (18,2 millóns de euros).