Amazon lanza a súa liña de moda en Europa imitando a Inditex

Manoli Sío Dopeso
M. Sío Dopeso REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

A empresa de Jeff Bezos acode a provedores de Zara para a produción de Find, a súa primeira marca de roupa feita en Europa

02 jul 2017 . Actualizado ás 09:28 h.

Jeff Bezos, o fundador de Amazon , sempre dixo que para ser os líderes mundiais en e-commerce hai que ser os máis fortes en dous sectores: a alimentación e a moda. Hai un mes, o xigante da distribución comprou os supermercados Whole Foods por 12.000 millóns de euros, a súa adquisición máis cara, que supón a súa entrada no comercio tradicional (450 tendas físicas). Agora vai polo negocio téxtil, un segmento que xa achega a Amazon 17.000 millóns de euros das súas vendas totais (135.987 millóns, no 2016).

O 33 % dos compradores estadounidenses adquire pezas de vestir a través de Amazon. Bezos quere ir máis aló, lanzando marcas propias e conquistar Europa. Para iso, o número uno do e-commerce leva meses seguindo de preto ao mellor modelo a imitar, o do xigante galego Inditex (23.300 millóns de vendas no 2016), cun dobre obxectivo: captar coñecemento e talento.

A aposta por facerse un oco entre os principais operadores de moda a escala internacional vai en serio. Tanto, que a compaña estadounidense xa comezou a negociar con provedores de Inditex para que se encarguen da produción das pezas de Find , a súa primeira marca de moda feita en Europa, lanzada desde Londres.

Interproveedores cataláns

Así o aseguran fontes do téxtil coñecedoras desta estratexia, a través da que Bezos xa tería incorporado á súa estratexia a máis dun interproveedor con sede en Cataluña da multinacional galega.

«Inditex ten unha parte da súa actividade téxtil subcontratada fóra, a empresas interproveedoras que deseñan o produto e mándano a producir a Asia ou Portugal. Esa é pártea clave do coñecemento que está a aproveitar Amazon. Están contratando o coñecemento e a cadea de valor creada por Inditex», aseguran estas fontes, que cuestionan moito que o grupo de Amancio Ortega vaia a seguir traballando coas empresas subcontratadas que consiga fichar Amazon.

Segundo os últimos datos dispoñibles, só en España, a rede de produción de Inditex está integrada por 216 provedores, algúns dos máis potentes implantados en Cataluña, e con 172 fábricas de confección.

Desde a compaña de Bezos aseguran que é pronto para falar dos plans de Amazon na produción téxtil, e moito menos das súas marcas de moda. «É información que en España descoñecemos aínda», di un portavoz autorizado.

Con todo, a primeira liña de moda creada, fabricada e distribuída polo xigante do e-commerce xa se pode comprar en España, a través de Amazon.é. Comprobalo é sinxelo.

Find, xa en España

A oferta de Find abarca tanto o público masculino como o feminino, con prezos accesibles como vaqueiros para home a 30 euros e camisetas a 15 euros ou, para muller, vaqueiros a 25 euros e vestidos a 34.

A marca conta tamén con coleccións de calzado. Amazon lanzou a súa división fashion hai 5 anos, pero non foi ata o leste último cando a compaña decidiu dar un maior impulso ao negocio mediante a creación de marcas propias.

En marzo do 2017, o grupo estadounidense anunciou as oito ensinas propias coas que pretende continuar gañando terreo no sector da moda.

As marcas para muller son Lark&Ro, de vestidos de fondo de armario; Ela Moon, de moda feminina de inspiración étnica; Mae, de íntimo e calcetería, e Paris Sunday, de vestidos e tops. Para home, as marcas da empresa son Amazon Essentials, de básicos; Buttoned Down, de camisería low cost, e Goodthreads, a súa liña casual. Para rematar, Amazon lanzará tamén a insignia de moda infantil Scout+Ro.

Pero os provedores de Inditex non son o único que está a seguir de preto Amazon. Segundo fontes do sector, a empresa estadounidense estaría tamén tenteando a compradores do grupo galego, co obxectivo de incorporar coñecemento nun área tan estratéxica como o produto.