Adolfo Domínguez: «Fixemos unha reconversión marca»

edith filgueira OURENSE / LA VOZ

ECONOMÍA

MIGUEL VILLAR

A téxtil experimenta o maior aumento de vendas en seis anos

29 abr 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Cun equipo totalmente renovado e a ilusión de quen empeza de cero, Adolfo Domínguez abriu onte as portas das súas instalacións en Ourense -e do seu proxecto para o futuro da empresa que comezou a levantar en 1973- aos medios de comunicación. Esta nova aposta pasa por combinar aquilo que proporcionaba bos resultados antes de agosto do ano pasado, coa reconversión do que supuña un lastre para as contas e o funcionamento da marca. «Houbo catro anos con outra xente [aos mandos da compaña] e os resultados foron inesperadísimos. Durante 18 meses perdemos 20 euros por cada 100 que vendiamos. Neste momento estamos a gañar 2 euros por cada 100 que vendemos. O primeiro motivo de que [os anteriores directivos] estean fose é ese. Hai outras razóns. Pero xa se irán sabendo aos poucos». «A compaña dispón hoxe dun equipo que en só seis meses logrou unha reconversión marca e volveu a pór á firma na senda do crecemento», explicou onte o modisto na nave de San Cibrao das Viñas desde a que se envían as pezas ao estranxeiro e onde se empraza a área de e-commerce. E precisamente a presenza noutros continentes e as vendas por Internet son dúas deses novos cambios aos que se refire Domínguez. «O e-commerce factura neste momento o mesmo que a primeira e a segunda tenda que máis venden xuntas. Creemos que representa, ou ten que representar, boa parte do futuro compaña. Non desaparecerán as tendas físicas, pero o e-commerce faranos gañar espazo constantemente».

Luis Calamés, vicepresidente da firma, engadiu que «en seis meses deuse a volta ao conxunto dos números que interesan». As vendas por tenda e as comparables aumentaron e «a marxe bruta tamén mellora: un 41 % no segundo semestre», explicou facendo referencia ao exercicio do 2016, que abarca desde marzo do devandito ano a febreiro do 2017. Con todo, a compaña perdeu 23 millóns no último ano. «Xeramos eficiencias que nos permiten dar un mellor servizo ao cliente nesa aposta pola omnicanalidad, e puxemos en marcha unha estratexia para mellorar a rendibilidade das tendas coa redefinición da rede comercial», incidiu Calamés. «Unha tenda nosa vende un 9 % máis que o ano pasado».

Non soamente puxeron o foco nos establecementos nacionais, tamén nos do estranxeiro. «Estiven en Lima a semana pasada. Temos alí catro tendas e abriremos máis nos próximos anos. Aos poucos imos consolidando a nosa presenza no exterior. Nos últimos tempos habemos feito grandes cambios na compaña», finalizou Adolfo Domínguez.