O Rali de Ourense renova a disputa entre García e Ares

DEPORTES

Miguel Villar

Automobilismo Os dous dominadores do nacional de asfalto buscan outra corte cando o campionato chega a Galicia

09 jun 2017 . Actualizado ás 12:23 h.

O Rali de Ourense chega ao tope dos seus cincuenta primeiras edicións e faino no medio dunha pugna espectacular polas primeiras prazas do Campionato de España de Ralis de Asfalto, marcado polo equilibrio que lle outorgaron os R5 na cabeceira da súa grella, pero tamén na mirada cara a cara de Iván Ares ao vixente campión Cristian García, ao extremo de que ambos os pilotos están separados por pouco máis de dous puntos.

O aragonés recuperou o liderado no Villa de Adeje e preséntase nas carreira ourensá coa bitola de gañador do ano pasado. O seu único lunar no presente curso foi a quinta praza do Rali Illas Canarias, onde se coaron algúns pilotos de certame europeo e do campionato local. Foi alí onde o piloto de Cambre se fixo co liderado do CERA e en Ourense presentará as súas credenciais para volver a incordiar ao Ford Festa R5.

Ares é o inimigo máis cualificado do primeiro clasificado e a presenza na batalla da súa Hyundai i20 R5 consolida unha baralla de aspirantes á que se suma o cántabro Surhayen Pernía, co mesmo vehículo, ou o asturiano José Antonio Foguete Suárez, que regresa tras puntuar no Illas Canarias, aos mandos do Peugeot 208 T16 R5 co que está a participar no intercontinental.

Xunto a Iván, a armada galega presenta para as primeiras prazas a un Pedro Burgo que está facendo un traballo interesante no ACSM Team co seu Skoda Fabia R5, mentres que a Escuadra Ourense volve ter en Sergio Vallejo unha aposta de experiencia e rapidez garantida, porque o Lobo de Meira sempre é moi capaz de lucirse por estas lareiras, a pesar de que xa sumou un abandono nestes inicios do curso co seu Citröen DS3 R5, que agarda espremer nesta ocasión.

E todo nun novo formato de carreira que arrincará hoxe cunha etapa de catro tramos cronometrados en dous escenarios ben coñecidos da afección galega. Por unha banda, o da Peroxa sofre pequenas modificacións con respecto a anos anteriores. Abrirá o rali ás 19.05 e rematará en penumbra a pugna nas súas case 30 quilómetros de lonxitude. Toén-Castrelo, con 15 quilómetros, afrontará a primeira pasada ás 20.10 e concluirá coa partida do primeiro piloto ás 23.15 no seu segundo paso.

Mañá, sucederanse desde as 10.25 e tamén a dobre pasada, as especiais de Esgos (15,42 quilómetros), Canón do Sil (32 quilómetros) e Melias (15,37 quilómetros). A lenda do Rali de Ourense está servida e o 50 do palmarés agarda dono.