Recollida de firmas no centro de saúde do Ventorrillo polo servizo de atención telefónica

La Voz A Coruña / LA VOZ

A Coruña CIDADE

césar quian

28 dic 2016 . Actualizado ás 20:54 h.

A Coordinadora Antiprivatización dá Sanidade Pública da Coruña realizou onte ante o centro de saúde de Atención Primaria do Ventorrillo unha campaña de recollida de firmas en protesta polo funcionamento do servizo de atención telefónica cando os pacientes queren solicitar unha cita médica.

En apenas dúas horas, o colectivo recolleu ao redor dun centenar de firmas, na súa maioría de «xente maior para a que resulta moi complicado seguir as instrucións do contestador», sinalou José Miguel Rodríguez, membro da plataforma organizadora.

Segundo sinalou, os problemas do servizo rexístranse na práctica totalidade dos centros de saúde e en moitos casos «acaban por obrigar ao enfermo ou á súa familia a acudir ao seu ambulatorio para conseguir a cita», cando non derivan en erros que dan lugar a protestas dos usuarios. A coordinadora reclama que se volva ao sistema de atención persoal, non mediante un sistema automatizado, a cargo de traballadores do Sergas.