Especulan se a hibernación explica a falta de contacto cos extraterrestres

Europa Press

CIENCIA

Wikimedia Commons

Se o Universo chegase a cero absoluto creen que sería o momento ideal para que os alieníxenas saísen do seu letargo

01 jun 2017 . Actualizado ás 19:55 h.

Científicos da Universidade de Oxford especulan se non houbo contacto con extraterrestres intelixentes aínda, porque estes achan mudado probablemente a unha existencia dixital latente, máis eficiente. Se unha civilización avanzada quere maximizar a súa capacidade de cálculo -os supercomputadores traballan de forma máis eficiente a baixas temperaturas- parece racional entrar nun estado latente ata un futuro afastado co obxectivo de explotar unha contorna de baixa temperatura, máis adecuado para a súa existencia.

Isto pode producir unha multiplicación de 10 elevado a un factor de 30 no grao de computación alcanzábel, expón o estudo, publicado no Journal of British Interplanetary Society.

Polo tanto, o artigo encabezado polo científicos sueco Anders Sandberg, do Future of Humanity Institute na Universidade de Oxford, defende a «hipótese do aletargamiento», que comparan con «o estado no que algúns animais entran no verán pola calor, á espera de que baixen as temperaturas».

Así, determinan que a razón pola que non observamos manifestacións de civilizacións extraterrestres é que actualmente están na súa maioría inactivas, agardando pacientemente eras cósmicas futuras máis adecuadas para un desenvolvemento baseado na existencia dixital.

O nivel de radiación de fondo do universo é actualmente de tres graos Kelvin por amais de cero, que podería ser intolerablemente quente para a vida baseada nas máquinas, din estes científicos. A medida que o universo se expande e as estrelas morren ao longo de millóns de anos, é probable que la temperatura caia de novo a cero absolutou. Este sería o momento ideal para que os alieníxenas saian da hibernación, segundo engaden.