Unha avaría deixa sen teléfono nin Internet a 150 abonados do norte de Vilagarcía

Rosa Estévez
rosa estévez VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Martina Miser

Movistar asegura que xa se está traballando para solucionar o problema e que o luns o servizo debería estar reposto

27 may 2017 . Actualizado ás 21:31 h.

Sen teléfono, sen Internet e, a estas alturas, xa sen paciencia. Veciños de Trabanca-Sardiñeira, Carril e Guillán levan días sen poder utilizar os seus teléfonos fixos e sen dispor de conexión a Internet. Algúns aseguran que levan así desde o 8 de maio, «cando houbo unha boa tormenta». Nas últimas dúas semanas realizaron numerosas chamadas ás súas empresas subministradoras -a maioría son abonados de Movistar, pero tamén os hai doutras operadoras, que utilizan a mesma liña- e non atoparon nin unha solución, «nin sequera unha explicación do que pasa», segundo afirman.

Desde Movistar son conscientes de que hai unha avaría nesta zona. Segundo explican, mollouse un cable que sae da central de Vilagarcía e que leva a liña cara á parte da localidade da que parten as queixas veciñais, deixando sen servizo de fixo e de Internet a un total de 150 abonados. Iso si, aseguran que o problema non vén do 8 de maio, senón que se expuxo esta mesma semana. «Os técnicos xa estiveron traballando na zona e seguirán facéndoo durante toda a fin de semana, coa previsión de que o luns estea completamente restablecido o servizo». Algunhas casas, din desde a empresa, poderían recuperar o teléfono e o acceso a Internet antes, «segundo se vaia avanzando nos traballos». Estes consistirán, segundo explican, en cambiar o cableado e volver realizar todos os empalmes.

As explicacións saben a pouco aos afectados, polo menos aos residentes na zona de Trabanca-Sardiñeira. Estes insisten en que quedaron sen servizo entre o 8 e o 11 de maio. E en que, a pesar de todas as chamadas realizadas, ninguén lles atendeu nin lles explicou que ocorre. «A uns dinnos que é un problema dun virus, a outros que roubaron cable, e a outros aínda lle colgaron o teléfono», lamentábanse onte algúns dos afectados.

Moitos deles trasladaron xa o seu malestar á oficina de consumo do Concello de Vilagarcía, onde presentaron queixas por unha situación que consideran inxustificable. E que, ademais, non entenden. «Hai moitísimos afectados. Nesta rúa -Fondo da Vila- case todas as casas están sen servizo, pero hai algunhas polo medio ás que si lles funciona o teléfono», laméntanse. Agardarán ao luns para ver se, de verdade, entón resólvese o problema. En caso contrario, intentarán facer que as súas queixas sexan, dunha vez por todas, atendidas.