O X1 é o SUV compacto da marca e subiu o listón entre os «premium». Ás motorizacións gasolina e diésel de inicio únense agora un eléctrico e dous híbridos enchufables.
Quen nos ía dicir hai uns anos que una das marcas míticas na fabricación de todo terreos puros e duros acabaría lanzando un modelo totalmente eléctrico, pensado para as cidades e que ademais se proclamou Coche do Ano en Europa.
O piloto coruñés do Grupo Breogán deu unha auténtica lección de pilotaxe sobre terra no Rallye dá Auga, disputado en Ordes, ao volante do Toyota GR Yaris da copa, impóndose a Bulacia e Francolí.
O primeiro SUV eléctrico de Kia con tres filas de asentos anuncia a súa inminente chegada, cunha autonomía de máis de 500 quilómetros e co nivel 3 de condución autónoma, un paso máis.
O ´exito das vendas do modelo GLC converteuno no máis vendido da gama, e agora renovan a silueta cupé con motores «mild hybrid» e híbridos enchufables, así como melloras no equipo de infoentretenimiento. Chegará a partir do mes de xullo.
Lexus revolucionou a súa gama cando presentou no 2016 os seus modelos deportivos LC, actualmente con versións Coupé e Cabrio, que agora reciben melloras sobre todo de equipamento e interior.
A Fundación Española para a Seguridade Viaria estima que unha maior implantación das axudas á condución nos coches tería evitado o 40 % dos accidentes de Semana Santa.
O Peugeot 508 chega agora renovado cun frontal con luces Matrix LED e unha grella fundida co paragolpes, con novo motor híbrido de 180 cabalos e prezo desde 42.110 euros.
Se atendemos ás vendas de márcalas «premium», apreciamos como os SUV con siluetas cupé son os máis demandados polos clientes europeos. No caso de Audi esa carrocería denomínase Sportback e probamos unha unidade do Q5 para medir as súas virtudes.
Cando vas dentro deste IDE. Buzz dásche conta de que todo o mundo queda mirando unha silueta que non deixa indiferente a ninguén. É o sucesor daquela mítica T1, a furgona sesenteira dos «hippies» que deixou pegada, aínda que agora se converteu nun moderno coche eléctrico con autonomía para máis de 400 quilómetros.
España non é o paraíso dos convertibles, a pesar de que se nos recoñeza en Europa como o país do sol e o verán. Pero o efecto insolación non xoga a favor destes coches, a máis diso os seus prezos máis elevados.
Cada día quedan menos coches como o Musso Sports, capaces de chegar a calquera sitio transportando persoas, ferramentas ou mercancías, e cun prezo alcanzable.
No universo das berlinas e os SUV de tamaño medio é difícil atopar hoxe en día dous modelos como o Giulia e o Stelvio de Alfa, que achegan estética e sensacións ao seu volante.
O novo DS 3 refórzase agora a nivel estético e tamén conta cunha nova versión de motor eléctrico de 156 cabalos con máis autonomía. Os seus prezos parten de 28.950 euros.
A mellora no deseño e equipamento, así como a electrificación dos seus motores, fan que o CLA, a berlina compacta de Mercedes , se reposicione con máis nivel.
Para Lexus, en España o modelo UX, o crossover compacto da súa gama, é imprescindible hoxe en día, non en balde suma o 50 % das súas vendas. Por iso agora reforza este modelo cun acabado Premium que chegará en abril, cun prezo de 41.300 euros.
O ano pasado vendéronse en Galicia 5.499 motocicletas novas, un 7 % menos que no 2021, a pesar de que en España o mercado subiu un 6,3%. Con todo, o sector é optimista na nosa comunidade, con moitos movementos.