Alberto López
Alberto López
Alberto López

Tras case quince anos como fotógrafo e redactor na delegación que La Voz de Galicia ten en Monforte, desde 2013 plasma a súa visión da actualidade nas páxinas da edición de Lugo.

Tras case quince anos como fotógrafo e redactor na delegación que La Voz de Galicia ten en Monforte, desde 2013 plasma a súa visión da actualidade nas páxinas da edición de Lugo.

Últimos artigos publicados

29 novs 2023

Carmen Lence: «Leite Río empezou cunha "casualidade do leite" e agora queremos ser a terceira láctea de España»

A presidenta e directora executiva do Grupo Leite Río visitou o seu antigo instituto no barrio lucense da Piringalla, hoxe IES Anxel Fole, para compartir co alumnado as claves do éxito empresarial da láctea lucense. Durante a nova edición de «De 0 a 100», o programa de La Voz en colaboración coa Consellería de Educación, detallou que o seu pai, Xesús Lence, empezou no negocio despois de que un camioneiro pagase unha débeda que tiña con el con camións de transporte de leite. Recoñece ser «fiel ao legado e á figura do fundador, moi de mando e ordeno» pero ao mesmo tempo, dende a súa chegada á presidencia en 2019, cando el morreu, fixo unha aposta pola dixitalización e a reorganización da estrutura empresarial apostando «pola innovación para ser máis eficientes nun mercado tan competitivo como o do leite». En clave de futuro confirma que Lácteos Lence vai tentar medrar dende a actual produción de 300.000 toneladas anuais e unha facturación de 208,4 millóns de euros para chegar a ser a terceira empresa leiteira do país

I. García / Á. López-Benito / S. Rouco

22 novs 2023
Tino Cacheda, director xeral de Florentino (derecha) entrevistado por Iago García

Tino Cacheda en «De 0 a 100»: «En Florentino as nosas pezas xa son ecolóxicas porque están feitas para durar»

É ou fillo do deseñador lalinense Florentino. E neto do xastre, Belisario. Pero Tino Cacheda, hoxe director xeral dá firma de moda lalinense, mira ao futuro sen esquecer a orixe dá empresa. Nesta nova edición de «De 0 a 100», ou programa de La Voz en colaboración coa Consellería de Educación volve ó seu instituto, ou IES Laxeiro de Lalín e recoñece que ou emprendemento supón cada día «adaptación a un mercado que evoluciona de forma constante». Conta que a empresa fixo unha aposta nos últimos anos por redeseñar a súa estratexia de vendas, sumando ata 55 tendas propias non mercado nacional e internacional e abríndose á dixitalización e ou mercado en liña

I. García / Á. López-Benito / S. Rouco