Publicidade
Mércores , 26 Abrís 2017
Publicidade

Probamos unha sport touring que custa menos de 8.500 euros e vale para ir traballar a diario, saír a curvear o fin de semana e viaxar en vacacións cargada de equipaxe

A marca coreana renova un vehículo que destaca por un axuste de materiais moi bo, unha gran ergonomía e un consumo moi axustado

Probamos un automóbil que se salgue do común, cun deseño interior de inspiración aeronáutica, un motor con moito empuxe e moi cómodo

Publicidade

Construíuse en 1954 ante a necesidade de transportar no menor tempo posible un bólido avariado desde calquera circuíto europeo ata a fábrica de Stuttgart e e devolvelo ao mesmo xusto a tempo para competir. Era un híbrido entre un deportivo e un camión.

Unha colección de coches de cine. Esta é a sorpresa que garda na súa nave un importador de vehículos galego especializado no mercado norteamericano. Unha auténtica viaxe pola historia con cápsula temporal incluída. Agárrense forte ao asento os nostálxicos.

Ter o mesmo coche para uso diario e recoñecemento de tramos e un moi semellante para correr os ralis ten as súas vantaxes. A marca DS proporcionounos unha unidade para poder usar a diario e o pequeno DS 3 sorprendeunos en moitas situacións.

Ter o mesmo coche para uso diario e recoñecemento de tramos e un moi semellante para correr os ralis, ten as súas vantaxes.

Esa é a pregunta que se están facendo moitas persoas en Madrid, aínda que se supón que no futuro tamén noutras cidades españolas. E é que os problemas de aparcadoiro e as restricións de tráfico poden converter o «carsharing», o aluguer por tempo de vehículos compartidos en plena rúa, na solución para moitos. de momento en Madrid xa funcionan dúas empresas, pero o seu éxito atraerá a moitas máis e acabará estendéndose a outras cidades.

Unha longa lista de automóbiles italianos, incluíndo magníficos modelos de Ferrari, levan a firma dun arquitecto de orixe holandesa nada en Detroit, que durante 50 anos mantívose na elite dos grandes deseñadores.

Mercedes non só manda nas carreiras do gran circo (con permiso de Vettel e o seu Ferrari), as frechas prateadas do «safety car» e o coche médico tamén son protagonistas cando a competición se detén por algún incidente.

Suzuki sempre presumiu de todoterreos pequenos. Agora chega un novo Ignis de 3,7 metros de lonxitude cuxa silueta queda a metade de camiño entre un turismo, un monovolume e un recreacional.

Coa cuarta xeración dos Smart eléctricos, que agora se amplían tamén á carrocería Forfour, Smart convértese no primeiro fabricante do mundo en ofrecer a súa gama de modelos de gasolina cunha alternativa totalmente eléctrica, cun motor equivalente a 81 cabalos de potencia e autonomía para 160 quilómetros, que non emite nin un só gramo de CO2. Outra gran vantaxe é o seu novo cargador, que logra reducir os tempos de recarga.

Como unha seda

ARMESTO A. LÓPEZ-BENITO S. ROUCO

A berlina híbrida da marca xaponesa é un duro competidor para os coches premium alemáns. Ofrece un deseño incrible e un comportamento que aúna confort e deportividade

O máis visto

La Voz ao minuto

Suplemento

Publicidade
Publicidade
Publicidade